Grabbhörnan i Tiergarten

Idag var det jättebra väder igen i Berlin, så bra väder att jag bestämde mig för att ta en filt, en bra bok och några prickiga bananer för att bege till Tiergarten på andra sidan Berlin för att lapa lite sol och bara må. Tiergarten är en gigantisk park med konstgjorda sjöar och skogspartier så det gäller att inte bara nöja sig med första bästa ställe att breda ut filten på utan istället ses sig om lite extra efter det rätta smultronstället. Efter att ha strosat runt lite bland de skuggiga skogspartierna öppnar en solig glänta upp sig bland träden som vackert ramar in två spänstiga grabbar i speedos som står och spelar strandtennis framför ett hav av solbadande tüskar. Perfekt tänkte jag, fler än jag som insett vikten av en fin bränna. Jag kryssar fram brand filtar och lekande hundar och skyndar mig att kasta ut filten och kastar av mig tröjan för att komma igång så fort som möjligt.


Många av de tyska killarna tycktes sola i bara kallingar, något som såg väldigt inbjudande ut framför mina mörkblåa, stekheta chinos. Inget att fundera på! Sekunder efter låg även jag i bara jalingarna och läste min bok. Efter att ha läst en timme och sovit en stund börjar det brännas på bröstet och jag vänder mig för att lägga mig på mage. Det är då insikten slår mig att det är väldigt många killar i parken, jag gör en snabb överslagsräking och ser att antalet kvinnor uppgår till exakt noll! och vid en närmare betraktelse av den ca 100 personer stora populationen i skogsgläntan ser jag bara två män på varje filt och på någon enstaka filt endast en man. Jag kollar bort mot grabbarna som spelat strandtennis och som nu varvar ner i skuggan och håller på med någon form av erotisk stretchning

Hoppsan , jag hamnade visst i grabbhörnan! Jag uppmärksammar det lätt olämpliga att ligga i bara ett par fladdriga Hm-kallingar så jag hoppar i brallorna plockar ner min reklamannons från marknaden. Dock hade jag inga planer på att flytta på mig i finvädret.



(skogens skatt)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha. vi gick förbi där idag. tydligen finns det ett speciellt gayområde. när vi gick förbi var dock merparten nakna. inget du testade?

2009-04-26 @ 22:14:16
Postat av: bäcka

mm, du är ju lite exhibitionist...

2009-05-07 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0